Підготовка автомобіля з дизельним двигуном у СТО Автолюкс Центр до зимової експлуатації

Взимку робочі процеси в дизелі помітно ускладняються. Із-за низької температури більш в’язке паливо гірше розпорошується через форсунки, а розпорошене тут же «осідає» у вигляді роси на стінках камери згоряння. Випаровування його зі стінок також ускладнене із-за низької температури. Холодне повітря, поступаючи в циліндри, тільки погіршує становище, а його температура в кінці стиску повинна мати температуру самозаймання дизельного палива. До перешкод при запуску двигуна слід додати і загусле масло, підвищений опір якого доводиться долати акумулятору.
Підготовка автомобіля з дизельним двигуном до зимової експлуатації

Для впевненого запуску дизеля в зимовий час в його камерах згоряння попередньо слід створити відповідні умови (тепло). Тому, стартер і акумулятор повинні розвивати потужність, що змусить колінчастий вал «штовхати» поршні з великою частотою. При цьому, дизельне паливо не повинно при низьких температурах перетворюватися на «кисіль» і кристалізуватися.

 Що потрібно і можна зробити у СТО «АвтолюксЦентр» для підготовки дизеля до експлуатації в зимовий період.

  • Почнемо з акумулятора. У дизельних двигунів ступінь стиснення (рівень компресії у циліндрах) суттєво вища, ніж у бензинових двигунів. Тому, дизельний двигун у період запуску потребує значних пускових оборотів, що вимагає наявності на автомобілі акумулятора підвищеної потужності (зауважте, про ємності мова не йде), яка характеризується величиною пускового струму. У зимових умовах на авто з дизельним двигуном не рекомендується використовувати акумулятори з пусковим струмом нижче 320 А. При цьому, на бензинових двигунах АКБ з меншими пусковими струмами проблем не створюють. Проблеми можуть виникнути з акумулятором, який прослужив на дизелі більше 3 років. При цьому, його можна переставити на авто з бензиновим двигуном і він ще послужить. Майте на увазі…
  • Обов'язково потрібно перевірити рівень електроліту у кислотному акумуляторі. Влітку це якось забувається, а іноді виявляється, що в акумуляторі сухо.
  • Особливу увагу слід приділяти вивідним клемам АКБ і стартера, а також наконечникам проводів, які слід обов'язково очистити від окису. При низьких температурах ємність акумуляторної батареї з природних причин значно знижується. Тому очистка від окису клем АКБ і стартера суттєво зменшить додаткові перехідні опори в електричних ланцюгах. Доцільно покрити клеми шаром спеціального мастила, щоб захистити їх від дії солі, якою взимку на дорогах більше, ніж достатньо.
  • Для підготовки автомобіля до експлуатації взимку необхідно перевірити стан свічок накалювання, що у період запуску двигуна забезпечить попередній підігрів повітря у циліндрі двигуна для своєчасного загоряння робочої суміші і полегшить його запуск.
  • Необхідно до початку холодів перевірити стан фільтрів, бака паливної системи автомобіля. При наявності злити відстій з фільтра або при необхідності замінити його.
  • Якщо дизель влітку працював з «димком», є сенс перевірити стан форсунок та стан електромагнітних елементів паливної системи. Для цього слід, краще звернутися на станцію техобслуговування автомобілів, де є сертифікований дизель-сервіс.
  • Для автомобілів з пробігом понад 300 000 км зимовий запуск може ускладнити недостатня компресія в циліндрах дизеля. Винуваті в цьому, як правило, зношені поршневі кільця і гільзи циліндрів. Але, як правило, власники авто відкладають ремонт поршневої групи до останнього моменту.
  • У нашому регіоні стовпчик термометра майже ніколи опускається до позначки -25 °С, тому використання всесезонних моторних олив не створює додаткових проблем у роботі дизеля. Можна «полегшити життя» стартеру і акумулятору шляхом застосуванням олив зі зниженою в'язкістю по SAE на рівні 10W-30. Однак, масла 5W-30, мабуть більш доцільні для арктичних регіонів, але не для нашого помірного морозцю.
  • Любителів аерозольних балончиків з легкозаймистими речовинами для пуску моторів просимо пам'ятати: дизельні двигуни можуть сильно постраждати від передозування. Навіть 1см.куб. такого складу здатний переламати всі поршні із-за виникнення занадто великих навантажень із-за занадто раннього загоряння робочої суміші у циліндрах.
  • Доцільно подбати про періодичне змащення спеціальними змазками резинових ущільнювачів дверей, багажника авто та капота. Якщо цього не зробити, то ви ризикуєте після зимового сезону нести додаткові затрати на придбання нових ущільнювачів. Паралельно з ущільнювачами доцільно обробити спеціальними змазками замки, осі, петлі та фіксатори дверей. Це убезпечить власника авто від «сюрпризів» при низьких температурах навколишнього середовища.
  • Підготовка автомобіля до експлуатації у зимовий період потребує перевірки стану гальмівної рідини на вміст вологи. При необхідності необхідно її замінити, або зробити долив свіжої рідини у бачок. Перевірити стан і обслужити гальмівну систему автомобіля ви можете на СТО «Автолюкс Центр»!
  • До початку холодів доцільно перевірити стан системи охолодження двигуна автомобіля. Якщо в систему охолодження двигуна була залита вода - потрібно терміново її злити і залити потрібну рідину, інакше при перших сильних морозах не вберегтися від поломок двигуна! Рівень та стан охолоджуючої рідини за показником щільності суттєво впливають на довговічність експлуатації помпи системи охолодження, радіатора системи охолодження та елементів системи обігріву салону вашого автомобіля. Уникайте купівлі охолоджуючих рідин неперевіреної якості!

Підібрати технічні рідини для вашого авто, продіагностувати і обслужити систему охолодження двигуна вам допоможуть у СТО «Автолюкс Центр».

  • Рідину в омивач вітрового скла автомобіля необхідно також перевірити на щільність, що впливає на її морозостійкість.
  • Щітки склоочисника. До початку зими «двірники» бажано замінити, адже зі сльотою (дощ, сніг) доведеться стикатися часто, а від хорошого огляду безпосередньо залежить безпека руху.

Крім того, після спекотного літа двірники могли висохнути на сонці, їх гумки втратили еластичність і на склі залишатимуться брудні отвори. Обираючи потрібну модель, подивіться на сучасні безкаркасні двірники. У них маленька площа і немає ажурного каркасу, через що на такі двірники майже не налипає мокрий сніг і лід, менше розводів від води при кожному русі.

Для підготовки до експлуатації автомобіля взимку, підбору технічних рідин у механізми та системи вашого автомобіля зверніться у м. Рівне до СТО «Автолюкс Центр»!

 Довідка:

Зазвичай, синійблакитнийзелений антифриз – це склади класу G11, які працюють 2-3 роки.

Червонийоранжевийфіолетовийрожевий антифриз – це склади класу G12, G12+, G12++, які працюють 5-8 років.

Фіолетовий і малиновий колір, а також червоно-рожеві відтінки характерні для антифризів класу G13, які в цьому вторять попередній групі і також розраховані на тривалий термін роботи.

Окрім кольору охолоджуюча рідина ДВЗ має свій хімічний склад і свої присадки.

Уникайте купівлі охолоджуючих рідин неперевіреної якості! Це для власника авто є дуже дорого!