Як заощадити на ТО з користю для автомобіля

Технічне обслуговування - процедура не з приємних, але обов'язкова, як регулярна перевірка у стоматолога. Трохи запустиш, і процес лікування буде болючим і дорогим. Але на ТО можна економити і при цьому принести користь свого автомобіля і гаманцю, як переконав нас експерт з техобслуговування.


Перевірка всіх основних вузлів автомобіля і заміна мастильних матеріалів повинна виконуватися після пробігу автомобілем від 10 до 15 тисяч кілометрів. Це дозволяє підтримувати автомобіль в робочому стані і вчасно помічати прийдешні поломки.

«Процедура технічного обслуговування - процес для багатьох неприємний, коли машині стукне більше п'яти років. Це термін, коли складові елементи автомобіля починають вимагати особливої ​​уваги. Особливо це стосується ходової частини машини. Саме тоді власники починають задаватися питанням: міняти автомобіль або ремонтувати », - зазначає власник СТО Олексій Штанько.

Заміна масла

Основна процедура - це заміна масляної рідини в двигуні. І цей елемент потребує особливої ​​уваги з боку власника. Масло несе в собі не тільки функцію мастила, але і захист усіх елементів двигуна, включаючи перешкоду перегріву.

«Гарне масло не може коштувати 400 грн за чотирилітровим банку і на моєму досвіді я таких не зустрічав. Я міняю мало в автомобілях раз в 10 000 км і максимум в 15 000 км. Наприклад, Range Rover 2016-2018 років вимагає масла на 1600 грн, тому що має фільтр сажі, який буде забиватися, якщо використовувати неякісне масло, що потребують додаткового ремонту. Незважаючи на вказаний пробіг в 30 тисяч, масло варто міняти раз в 15 тисяч. У мене на обслуговуванні кілька таких «Ренджер» обслуговуються більше 5 років з пробігом більше 400 тисяч кілометрів, і ні разу не було забитих фільтрів », - зазначає Олексій.


Масляний фільтр

Основне призначення масляного фільтра в очищенні масла від механічних домішок, які перетворюють його в абразивну суміш і ушкоджують поверхню циліндрів, поршневих кілець і підшипників. Основний елемент в ньому - це «шторка» складена гармошкою товста фільтрувальна папір суміші целюлози, синтетичних і скляних волокон, просочена спеціальним складом на основі формальдегідних смол.
«Дешевий масляний фільтр - це картоночку, яка починає розсипатися. І всі ці волокна розтікаються по машині. І як тільки ці папірці потрапляють в фазообертач, то ремонт починає стрімко наближатися і набирати вартість. Наприклад, в BMW стоїть чотири таких вращателя, кожен з них коштує по 200 доларів - в сумі виходить більше тисячі. І це тільки один з прикладів », - каже майстер.


Повітряний фільтр

Ніколи не можна купувати дешевий, а тим більше дешевий китайський повітряний фільтр. При порушенні цього правила чекайте збільшеного витрати палива мінімум в один літр, не кажучи вже про те, як це відіб'ється в майбутньому на складових повітряної і паливної системи. А різниця у вартості фільтра окупається на одному баку.

«Не можна розтопити піч, якщо не відкрити заслінку. Чи не їде машина, ви більше натискаєте на газ і, природно, більше піддаєте палива. Дірка для повітря однакова, а бензину потрібна різна кількість. Щоб економити - купуйте дорогий фільтр. Повірте, він окупиться за два заправки. Я не кажу про оригінальний, а тільки про профільну компанію-виробника ».


На процедурі ТО можна і потрібно економити, але не на вартості витратних матеріалів, а роблячи правильний вибір матеріалів і рідин, які заливаються в вашу машину.

«Машина - це просто. І ускладнювати собі вибір не потрібно. Автовиробники частково не виробляють самі запасні частини і мастильні матеріали, вони замовляють їх у профільних компаній. Не потрібно гнатися за оригіналами, звертайтеся до якісних продуктів, звертаючи увагу на допуски від автовиробників. Купи дороге масло, купи дорогий фільтр - заощадь собі час і гроші на ремонті », - повідомляє експерт.

Плюс до всього не варто вірити виробникові, коли він вказує діапазон пробігу між ТО більше 15 тисяч кілометрів. Варто пам'ятати про те, що сервісного обслуговування вигідно залучати вас до більш дорогим процедурам. Це ж стосується і термінів заміни ременя ГРМ, які краще перевіряти на сайті виробника, а не представництва в Україні.

Джерело: https://autonews.ua